23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Elektronikforretning har succes med abonnement på it-support

Abonnementet giver adgang til ubegrænset hjælp.

Elektronikforretningen Euronics i Jyderup startede for halvandet år siden en abonnementsordning der skulle gøre elektronikbesværligheder langt nemmere og billigere at få løst for kunderne, fortæller Jyderup Posten.

Abonnementet giver adgang til ubegrænset it-support.

Butikken har haft "overvældende succes" med ordningen, der nu omfatter mere end 500 kunder, fortæller indehaver Anders Baagland.

-Vores problemknusningsservice gælder op til fem enheder i hver husstand. Som en del af ordningen har vi et sikkerhedsprogram der lægges ind på en enkelt af husstandens enheder og derudover kan installeres på fire andre til en meget venlig pris. Vi har fem fagfolk siddende i butikken, med hver deres kompetenceområder, så viften af udfordringer der kan løses er bred. Vi giver hjælp til navigationsudstyr, mobiltelefoner, computere, tablets og alt andet elektronik. Bemærk i øvrigt at det er ligegyldigt hvor gammelt apparatet er eller om det er købt andre steder, man skal bare komme med det, så hjælper vi med at få det til at virke optimalt igen, siger han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.162|instance-web01